Call Center Customer Service Telephone Interpreter - Ingles Avanzado – Remote

Detalles de la oferta

Job Description
A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews.
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above
Requirements:
• Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace. Additional information:Employment type: Full-time


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Agente De Servicio Al Cliente

Empresa: Nutricion Online S.A.S. Ubicación: Cali Tipo de Contrato: Tiempo completo Salario: Básico con prestaciones. Descripción de la Empresa: NutricionOn...


Nutricion Online S.A.S - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Asesor De Contact Center

Empresa de moda, ubicada en la Ciudad de Cali (V), busca para su equipo de trabajo, asesor comercial para ventas **contac - center, **con alto grado de servi...


Moda De Colombia S.A.S - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Appointment Settet At Virtual Assist

We (Torre) are helping Virtual Assist find a top candidate to join their team full-time for the role of Appointment Setter. Compensation: USD 5 - 10/hour. ...


Corporación F&M S.A.C - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Cajera

Buscamos mujer dinámica, con experiencia en el manejo de caja. Preferiblemente con conocimiento en siesa 8.5 ofrecemos estabilidad laboral contrato directa...


Quesera Y Salsamentaria San Fernando Sas - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-19T22:04:59.654Z