About TaskUs: TaskUs is a provider of outsourced digital services and next-generation customer experience to fast-growing technology companies, helping its clients represent, protect and grow their brands. Leveraging a cloud-based infrastructure, TaskUs serves clients in the fastest-growing sectors, including social media, e-commerce, gaming, streaming media, food delivery, ride-sharing, HiTech, FinTech, and HealthTech. The People First culture at TaskUs has enabled the company to expand its workforce to approximately 45,000 employees globally.Presently, we have a presence in twenty-three locations across twelve countries, which include the Philippines, India, and the United States. It started with one ridiculously good idea to create a different breed of Business Processing Outsourcing (BPO)! We at TaskUs understand that achieving growth for our partners requires a culture of constant motion, exploring new technologies, being ready to handle any challenge at a moment's notice, and mastering consistency in an ever-changing world. What We Offer: At TaskUs, we prioritize our employees' well-being by offering competitive industry salaries and comprehensive benefits packages. Our commitment to a People First culture is reflected in the various departments we have established, including Total Rewards, Wellness, HR, and Diversity. We take pride in our inclusive environment and positive impact on the community. Moreover, we actively encourage internal mobility and professional growth at all stages of an employee's career within TaskUs. Join our team today and experience firsthand our dedication to supporting People First. El analista de calidad es responsable de crear un plan de pruebas integral que incluya métricas de calidad; ejecutar el plan y gestionar todas las actividades del mismo para garantizar que se cumplen todos los objetivos y que la solución funciona como se espera. La solución debe probarse en términos de funcionalidad, rendimiento, fiabilidad, estabilidad y compatibilidad con otros sistemas heredados y/o externos. Funciones y responsabilidades: Auditar las llamadas/interacciones/transacciones de los agentes alineados Orientar a los agentes para mejorar su rendimiento Informar sobre el rendimiento de los agentes alineados diaria, semanal o mensualmente. Proporcionar insumos, auditorías de base, para sesiones informativas e identificación de necesidades de formación Colaborar con los TL en la dirección de las reuniones de equipo para la mejora de las métricas Participar en proyectos estratégicos para la campaña/LoB Identificar y escalar cualquier problema potencial de calidad según el proceso definido Aislar y notificar los defectos; verificar las correcciones de defectos Sugerir mejoras del proceso/sistema basadas en las preocupaciones comunes de los clientes Cumplir otras responsabilidades asignadas por la dirección Impulsar iniciativas, concursos y campañas de calidad para el ámbito asignado Estar al día de los conocimientos y actuar como SME para la campaña/LoB Competencias técnicas y cualificaciones: Bilingüe en inglés y español con un nivel mínimo de B2 en inglés. Al menos 2 años en la universidad (BS o BA preferido) Experiencia mínima de 1 año como Analista de Calidad (preferido) Conocimientos básicos de excel/google sheets Habilidades de resolución de problemas Preferiblemente familiarizado con la aplicación de herramientas básicas de calidad como causa y efecto, histograma, correlación, etc. Habilidades interpersonales: Fuerte orientación al cliente Capacidad para proporcionar comentarios constructivos de manera asertiva. Buenas dotes de comunicación escrita y verbal Pensamiento lógico Capacidad para gestionar conflictos Atención al detalle Capacidad para trabajar con una supervisión mínima y demostrar iniciativa y buen juicio Versatilidad y capacidad para trabajar en múltiples proyectos Capacidad para establecer y mantener relaciones de trabajo eficaces con una amplia variedad de personas. Capacidad para trabajar con un equipo diverso Mentalidad de mejora continua Rasgos de personalidad requeridos: Proceso de pensamiento claro Capacidad para expresarse con claridad Altamente concienzudo y diligente Asertividad How We Partner To Protect You: TaskUs will neither solicit money from you during your application process nor require any form of payment in order to proceed with your application. Kindly ensure that you are always in communication with only authorized recruiters of TaskUs. DEI: In TaskUs we believe that innovation and higher performance are brought by people from all walks of life. We welcome applicants of different backgrounds, demographics, and circumstances. Inclusive and equitable practices are our responsibility as a business. TaskUs is committed to providing equal access to opportunities. If you need reasonable accommodations in any part of the hiring process, please let us know. We invite you to explore all TaskUs career opportunities and apply through the provided URL .