Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Gerente Administrativo Y Financiero

Nos encontramos en búsqueda de Gerente Administrativo y Financiero en Villeta: Profesional en Administración de Empresas, Economía, Contaduría o carreras afi...


Desde Competencia Humana S.A.S - Cundinamarca

Publicado a month ago

Analista De Impuestos Sr

¿Cuál será tu reto? Elaboración y presentación de declaraciones de Impuestos, IVA, Retención en la Fuente, ICA y Retenciones de ICA. Elaboración de certifica...


Desde Dhl Express - Cundinamarca

Publicado a month ago

Zipaquirá/ Ejecutivo Comercial/ Créditos De Libranza / Libre Inversión - Contrato Indefini

¡Únete a nuestro equipo de cracks! Ejecutivo Comercial Externo - Créditos de Libranza En Nexa BPO, nos enorgullecemos de ser líderes en el sector de BPO y Co...


Desde Ventas Y Servicios - Cundinamarca

Publicado 22 days ago

Tesorera

Buscamos Técnico o profesional en contabilidad, finanzas, administración o afines Experiencia en experiencia Plataformas bancarias, Flujo de caja, Programaci...


Cundinamarca

Publicado 20 days ago

Specialist (Finance) Rtr

Detalles de la oferta

Title: Specialist (Finance) RTR Location: GSC BOG Key Responsibilities:   The role is responsible for performing accounting adjustments in the GL and Cash module, preparing and analyzing bank reconciliation processes, generating and supporting the CREST reporting process, fixed asset management and balance sheet account analysis.
·       Generate JBA information corresponding to the Balance Sheet accounts.
·       Perform analysis report of balance sheet accounts.
·       Elaborate the analysis of expenses, detect variations and argue the reason for them.
·       Perform bank reconciliations of the different LATAM countries.
·       Perform module revaluation process.
·       Execute closing of fixed assets, cash and GL modules.
·       Perform registration of fixed and variable provisions.
·       Receive the different information from the different areas of the company and report this information in the CREST Platform.
·       Support the country with the different requests related to the RTR process.
Skills / Requirements: * Professionals/students in accounting, business administration, finance, or similar fields * Good level of MS Excel and other MS Office tools.
* A minimum of 2 years of experience managing accounts payable processes.
* Customer service and communication skills.
* Teamwork and autonomy * English level B2 Relevant information: ·       Salary: $2.270.000 ·       Type of Contract: Indefinite - Directly with DHL Colombia.
·       Performance bonus up to 16% of salary ($363.200 Max) ·       Food Allowance: $95.564


Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-03T22:32:41.910Z