Sales Call Center Billingual Supervisor - Onsite

Detalles de la oferta

You will be responsible for leading the telephone sales team to ensure the achievement of goals, also considering quality metrics, deadlines and customer satisfaction.

He will train his team personnel and take care of their development and growth. You will audit the quality of phone calls and sales.

You will manage the necessary controls and records to keep the information on compliance indicators and sales administration updated.

You will propose initiatives and strategies to your superiors that facilitate increasing performance of the sales team.
- Competencies_
- **Attitude towards standards**:

- **Adaptability to change**:

- **Work commitment**:

- **Communication**:

- **Social comunication**:

- **Define Address**:

- **Delegate**:

- **Discipline**:

- **Customer orientation**:

- **Commercial Execution**:

- **Entrepreneurship**:

- **Ethics**:

- **Commercial management**:

- **Results management**:

- **Change management**:

- **Emotional Intelligence**:

- **Leadership**:

- **Strategic thinking**:

- **Professionalism**:

- **Decision Making**:

- **Teamwork**:

- **Networking**:

- **Negotiation**:

- **Commercial Leadership**:

- **Results orientation**
- Values_
- **Honesty**:

- **Identity**:

- **Justice**:

- **Loyalty**:

- **Stake**:

- **Perseverance**:

- **Responsibility**:

- **Health and Care**:

- **Service**:

- **Sincerity**
- Carrera Profesional_

Personas con estudios mínimo Técnologo en carreras administrativas o afines.
- Experiência_
- Funciones_

Será responsable de liderar el equipo de venta telefónica para asegurar el logro de las metas, considerando además las métricas de calidad, plazos y satisfacción de los clientes.

Entrenará al personal de su equipo y se ocupará de su desarrollo y crecimiento. Auditará la calidad de las llamadas telefónicas y de las ventas.

Gestionará los controles y registros necesarios que permitan mantener actualizada la información de indicadores de cumplimiento y de administración de ventas.

Propondrá a sus superiores iniciativas y estrategias que faciliten un creciente desempeño del equipo de ventas.
- Conocimientos Especificos_

Inglés Avanzado, conocer de pasarelas de pagos, marcas de tarjetas de crédito y debito, redes, puntos de pago, análisis númerico.
- Observaciones Especificas_

Salary and commissions

Fixed Contract

**Salary**: $4,500,000 - $10,000,000 per month

**Experience**:

- call center supervisor: 2 years (required)

**Language**:

- english (required)


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

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