Player Support Analyst

Detalles de la oferta

The Player Support Analyst I is an entry-level position in the Customer Service team which last the first 6 months. In this junior phase the expected performance to be achieved such as punctuality, autonomy and innovation. This role involves solving customers' requests by live chat and email and providing a good experience to the players. Essential Responsibilities Customer Service (Chats &emails) Comply with all established internal protocols Validate and issue courtesies/retentions Review and/or report sports betting/casino activity Report accounts with suspicious activity Report interactions for reassignment to other areas/teams Required Knowledge and Skills Empathy and assertive communication skills Basic industry knowledge Strong problem-solving skills. Excellent collaboration abilities. #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Auxiliar De Parqueadero ( Patio Taller Localidad De Bosa)

Auxiliar de parqueadero (patio taller localidad de Bosa) Metro línea 1 requiere para su sector de trabajo en patio taller un auxiliar de parqueadero. Propósi...


Metro Linea 1 S.A.S. - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Conserje

Reconocida empresa del sector industrial requiere CONSERJE - AUXILIAR DE MANTENIMIENTO LOCATIVO , para desempeñar las siguientes funciones: Ejecutar activida...


Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Coordinador De Hoteleria - Sector Salud

Administración turística hotelera / Otras Empresa confidencial Descripción general Nos encontramos en Búsqueda de un(a) COORDINADOR(A) HOTELERIA quien tendrá...


Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Mesero

Empresa del sector gastronómico con más de 10 años de experiencia. Somos una empresa con fuertes políticas de calidad y responsabilidad. Descripción general ...


Abundancia 2012 S.A.S - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-15T21:30:01.165Z