Lider Call Center Y Agendamiento

Detalles de la oferta

**REDES MEDICAS IPS, **requiere para su equipo de trabajo profesional en areas administrativas o de la salud para el cargo de Lider call center y agendamiento en citas con más de dos años de experiência.

Deberá tener buen liderazgo, buen manejo de grupo, comunicacion asertiva y tener un nível intermedio o avanzado de excel.

Se ofrece contrato a termino indefinido

Salario 2'000.000 + Bono de desempeño de 500.000

Lugar de trabajo Norte de Bogotá.

Tipo de puesto: Tiempo completo

Salario: $2.500.000 al mes


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Contact Center Agent (Spanish)

About PayU PayU, a leading payment and Fintech company in 50+ high-growth markets throughout Asia, Central and Eastern Europe, Latin America, the Middle East...


Zerog - Ai In Aviation - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Customer Service Specialist - Bogotá On Site Portuguese, English

You're the player we're missing on this TOP Team! We're looking for a Customer Expert. You will be responsible for responding to all customer inquiries and p...


Teleperformance Colombia - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Customer Onboarding Specialist - Mca

Sobre el Rol El Especialista en Servicio al Cliente y Onboarding se encargará de registro de nuevos proveedores, canales y clientes, así como la elaboración ...


Td Synnex - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Senior Customer Success Manager - Latam (M/F/D)

Allow us to introduce ourselves Hello there! We're Appinio, the fastest (and coolest) market research platform. On a mission to make the world a little more ...


Appinio - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-04T20:01:28.225Z