Interpretia | Customer Service Telephone Interpreter - Advanced English – Level C1 Or Higher - Remot

Detalles de la oferta

Job Description
A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews.
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above
Requirements:
• Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace.
Información adicional:Tipo de contrato: A tiempo completo


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Escolta Especializado Santa Marta

ESCOLYTAR Y TRANSPORTAR VALORES BACHILLER DOS AÑOS EN SEGURIDAD CONOCIMIENTOS EN HERRAMIENTAS OFIMATICAS CURSO DE ESCOLTA. #LI-DNI


Prosegur - Magdalena

Publicado a month ago

Host/Hostess

**Número de Empleo** 23200478 **Categoría de Empleo** Food and Beverage & Culinary **Ubicación** Santa Marta Marriott Resort Playa Dormida, Carrera 3 No 14...


Marriott International, Inc - Magdalena

Publicado a month ago

Vigilante Santa Marta

En CONVRICOR LTDA. estamos en búsqueda de VIGILANTE para que forme parte de nuestro equipo de trabajo. ¡TRABAJA CON NOSOTROS! CARGO: Vigilante CIUDAD: San...


Convricor Ltda. - Magdalena

Publicado a month ago

Customer Success Specialist

About The Role: We are seeking an enthusiastic and highly organized SpendHound Customer Success Specialist to join our team. As a Customer Success Specialist...


Latamcent - Magdalena

Publicado 22 days ago

Built at: 2025-01-05T03:21:56.617Z