Descripción del empleo En Netquest, estamos buscando un Analista de Atención Comercial para unirse a nuestro equipo en Bogotá, Colombia Como Analista de Atención Comercial, tendrás una relación directa con distintos clientes latinoamericanos, asumiendo la responsabilidad y ejecutando todas las tareas necesarias para la elaboración de una propuesta para el proyecto solicitado.
Tus responsabilidades serán: Calcular la viabilidad de los proyectos.
Elaborar presupuestos de proyectos de acuerdo con lo solicitado por el cliente.
Elaborar propuestas directas a los clientes.
Gestión de presupuestos de nuestra plataforma interna (Ahora).
Mantener una relación constante con los clientes del mercado brasileño, desempeñando un papel consultivo.
Tareas de facturación.
Requisitos Requisitos Tu perfil debe ser: Graduado en Sociología, Marketing, Administración de Empresas y/o carreras afines.
Excel intermedio o avanzado.
Idealmente, 1 año de experiencia en Investigación de Mercado (no excluyente).
Comunicación intermedia o fluida en español o inglés (escrita y oral).
Información adicional Tus responsabilidades serán: Calcular la viabilidad de los proyectos.
Elaborar presupuestos de proyectos de acuerdo con lo solicitado por el cliente.
Elaborar propuestas directas a los clientes.
Gestión de presupuestos de nuestra plataforma interna (Ahora).
Mantener una relación constante con los clientes del mercado latinoamericano, desempeñando un papel consultivo.
Tareas de facturación.
Our Benefits Flexible working environment Volunteer time off LinkedIn Learning Employee-Assistance-Program (EAP) About NIQ NIQ is the world's leading consumer intelligence company, delivering the most complete understanding of consumer buying behavior and revealing new pathways to growth.
In 2023, NIQ combined with GfK, bringing together the two industry leaders with unparalleled global reach.
With a holistic retail read and the most comprehensive consumer insights—delivered with advanced analytics through state-of-the-art platforms—NIQ delivers the Full View.
NIQ is an Advent International portfolio company with operations in 100+ markets, covering more than 90% of the world's population.
For more information, visit NIQ.com Want to keep up with our latest updates?
Follow us on: LinkedIn | Instagram | Twitter | Facebook Our commitment to Diversity, Equity, and Inclusion NIQ is committed to reflecting the diversity of the clients, communities, and markets we measure within our own workforce.
We exist to count everyone and are on a mission to systematically embed inclusion and diversity into all aspects of our workforce, measurement, and products.
We enthusiastically invite candidates who share that mission to join us.
We are proud to be an Equal Opportunity/Affirmative Action-Employer, making decisions without regard to race, color, religion, gender, gender identity or expression, sexual orientation, national origin, genetics, disability status, age, marital status, protected veteran status or any other protected class.
Our global non-discrimination policy covers these protected classes in every market in which we do business worldwide.
Learn more about how we are driving diversity and inclusion in everything we do by visiting the NIQ News Center: https://nielseniq.com/global/en/news-center/diversity-inclusion