Con un legado único en dermatología y décadas de innovación de vanguardia, Galderma es el líder emergente en la categoría de dermatología, presente en aproximadamente 90 países. Ofrecemos un portafolio innovador basado en la ciencia de marcas emblemáticas premium y servicios que abarcan todo el espectro del mercado de la dermatología en rápido crecimiento a través de Estética Inyectable, Cuidado Dermatológico y Dermatología Terapéutica. Desde nuestra fundación en 1981, hemos dedicado nuestra atención y pasión al órgano más grande del cuerpo humano, la piel, satisfaciendo las necesidades individuales de consumidores y pacientes con resultados superiores en asociación con profesionales de la salud. Porque entendemos que la piel en la que vivimos moldea nuestras vidas, estamos avanzando en dermatología para cada historia de piel. Buscamos personas que se centren en obtener resultados, abracen el aprendizaje y traigan una energía positiva. Deben combinar la iniciativa con un sentido de trabajo en equipo y colaboración. Sobre todo, deben estar apasionados por hacer algo significativo para los consumidores, pacientes y profesionales de la salud a quienes servimos todos los días. Nuestro objetivo es empoderar a cada empleado y promover su crecimiento personal mientras se asegura de que se satisfagan las necesidades comerciales ahora y en el futuro. En toda nuestra empresa, valoramos la diversidad y respetamos la dignidad, la privacidad y los derechos personales de cada empleado. Location : Bogotá, Colombia. Objective : Drive the brands e-commerce success across the diverse and dynamic market. Strategic thinker and hands-on doer, passionate about crafting data-driven marketing campaigns that resonate with our target audience and fuel online sales growth. Provide input to and lead implementation of Digital Marketing / Media plans and programs and manage marketing, merchandising, creative strategies and affiliated programs to promote organization's products and services through the Internet or other digital channels to increase exposure to and business from the target audience. Responsibilities : Oversee all aspects of online marketing channels including paid media (search, social, display), organic search performance and developing a strong influencer marketing platform. Collaborate with cross-functional teams to ensure seamless online customer journeys and brand consistency. Develop local & adapt global holistic consumer campaign (BTC). Research, track, and analyze consumer behaviors and trends and implement research into digital marketing campaigns. Prepare reports and analytics on the overall performance of various marketing campaigns. Profile : Education/Training: Master's / Bachelor's Degree. Work Experience: Minimum of 6 years of total experience in the field and 2 years leading Ecommerce processes . (Desirable in a management position but not exclusive) English level must be advanced. Employer's Rights: This job description does not list all the duties of the job. You may be asked by your supervisors or managers to perform other duties. You will be evaluated in part based on your performance of the tasks listed in this job description. The employer has the right to revise this job description at any time. This job description is not a contract for employment, and either you or the employer may terminate employment at any time, for any reason. In addition, reasonable accommodations may be made to enable individuals with disabilities to perform the essential functions of this position. #J-18808-Ljbffr