Customer Service Telephone Interpreter - Advanced English – Level C1 Or Higher - Remote

Detalles de la oferta

Job Description
A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews.
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above
Requirements:
• Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace. Información adicional:Tipo de contrato: A tiempo completo


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Tipalti | Customer Support Engineer (Co)

On behalf of Tipalti , SD Solutions is looking for a talented Customer Support Engineer to step onto a fintech unicorn rocketship! Responsibilities: Provide ...


Sd Solutions - Antioquia

Publicado a month ago

Urgente Impulsadoras Con Experiencia 1 Mes (Marinilla) Para Fines De Semana

En EFICACIA S.A te estamos buscando Somos una compañía enfocada en contratar el mejor talento comercial y operativo del país. En esta oportunidad estamos bus...


Antioquia

Publicado a month ago

Mesero/A 1626382253.7

El Servicio de Empleo operado por Comfama es la plataforma que conecta a las personas con las empresas que ofrecen oportunidades laborales y buscan atraer el...


Servicio De Empleo Comfama - Antioquia

Publicado a month ago

Auxiliar De Servicio Al Cliente Con Nivel De Inglés C1 223001.122796

Auxiliar de servicio al cliente con nivel de inglés C1 223001.122796Empresa ubicada en Medellín requiere para su equipo de trabajo auxiliar de servicio al cl...


Servicio De Empleo Comfama - Antioquia

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-20T13:08:11.208Z