**Our Mission**:
Qualfon is on a mission to help as many individuals as possible pursue their total vocation, create an ever-growing number of career development opportunities, and be the partner of choice for all our clients.
- Further your education and earn a college degree through our Qualfon University program
- FREE access to personal and professional support through the Qualfon Care Coaches' program
- Competitive wages
- Career advancement
- Opportunities to earn additional income through incentives
- Paid time off
- Paid training
- We lead by example to ensure our amazing team members and supervisors embrace and live the Qualfon Mission & Values
**Nuestra misión**:
Qualfon tiene la misión de ayudar a tantas personas como sea posible a perseguir su vocación total, crear un número cada vez mayor de oportunidades de desarrollo profesional y ser el socio elegido por todos nuestros clientes.
- Continúe su educación y obtenga un título universitario a través de nuestro programa Qualfon University
- Acceso GRATUITO a apoyo personal y profesional a través del programa Qualfon Care Coaches
- Salarios competitivos
- Adelanto de la Carrera
- Oportunidades de obtener ingresos adicionales a través de incentivos
- Tiempo libre pagado
- Entrenamiento pagado
- Lideramos con el ejemplo para garantizar que nuestros increíbles miembros del equipo y supervisores adopten y vivan la misión y los valores de Qualfon
**What you will be doing**:
- As a Customer Service Agent, you are responsible for responding to incoming customer calls for assistance regarding their accounts.
- Adheres to required policies and procedures. Strong communication, time management, and call management skills.
**Lo que estarás haciendo**:
- Se adhiere a las políticas y procedimientos requeridos. Fuertes habilidades de comunicación, gestión del tiempo y gestión de llamadas.
**What skills you will need**:
- Eighteen (18) years of age or older on or before the hire date
- High School Diploma or equivalent
- Advanced English (speaking) C1 or C2
- Six months prior customer service experience, preferably in a call center
- Ability to operate multiple computer programs
**Qué habilidades necesitarás**:
- Dieciocho (18) años de edad o más en o antes de la fecha de contratación
- Diploma de escuela secundaria o su equivalente
- Inglés avanzado (hablado) C1 o C2
- Experiência previa de seis meses en atención al cliente, preferiblemente en call center
- Habilidad para operar múltiples programas de computadora