Customer Service Bogota North Point2 Dias Off

Detalles de la oferta

Responsibilities
What you'll do as a Customer Service Expert?
Respond to all customer inquiries.
Provide excellent customer service by being a good listener.
Work with confidential customer information, while treating it sensitively.
Aim to resolve issues on the first interaction by being proactive, patient, and understanding.

Who are you?
An intermediate English speaker who's empathetic, responsible, and proactive

Enjoy:
- 2 days off
- A salary of $2'035.000
- 40h per week
- Performance Bonuses
-Growth opportunities

-Experience in customer service (not mandatory)
-Paid Training
-Long-term contract
-Career development programs
-Coworkers fund
-Volunteering program
Connect with other cultures and be part of the world's largest interactions team.


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Kitempleo

Requisitos

Agente Call Center Encuestador Oficina

Trabajo Presencial ¡Únete a nuestro equipo! Empresa líder en investigación de mercados está buscando Agentes de Call Center para realizar encuestas de satisf...


Desde Operative Market Research Sas - Bogotá D. C.

Publicado 24 days ago

Agente De Experiencia Sac

¡En Coink estamos buscando Agente de Experiencia (SAC)! ¿Tu pasión es brindar las mejores experiencias y vivencias a los clientes? Esta oferta es para ti! Si...


Desde Coink - Bogotá D. C.

Publicado 24 days ago

Asesor Call Center Servicio Al Cliente Con O Sin Experiencia

Buscamos crecer en nuestro equipo de trabajo y hoy estamos buscando ASESORES DE SERVICIO AL CLIENTE. FUNCIONES: 1. Buscamos bachilleres técnicos, tecnólogo...


Desde Temporal Agencia De Empleo Bpo - Bogotá D. C.

Publicado 24 days ago

Asesor Para Servicio Al Cliente Call Center - Bogotá

Agente de servicio al cliente Call Center multicanal – Bogotá En ARCOS BPO ofrecemos oportunidades de empleo de forma constante para que siempre tengas un e...


Desde Arcos Bpo Sas - Bogotá D. C.

Publicado 24 days ago

Built at: 2024-11-07T04:37:26.398Z