Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Asesor Call Center/ Con Experiencia/ Venta Cruzada/ Contrato Indefinido/ Respuesta Inmediata

IMPORTANTE EMPRESA DEL SECTOR BPO REQUIERE AUXILIARES ADMINISTRATIVOS PARA ATENCIÓN AL CLIENTE CON EXPERIENCIA// ASESORES CALL CENTER//ESTABILIDAD LABORALFUN...


Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Asesores / Atención Al Cliente Y Ventas En Punto De Venta

LIVE BY DELICADEZ sigue transformando el mundo del retail. Con nuestro enfoque único, hemos logrado expandirnos exitosamente en diversos puntos de Bogota, of...


Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Asesor(A) De Servicio Al Cliente, Aerolínea Española

¿Si te conecta la pasión por servir y brindar soluciones efectivas en cada interacción, llegaste al lugar indicado. En el cargo serás responsable por gestio...


Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Asesor Call Center En Servicio Al Cliente / Bachiller / Contrato Indefinido / Soporte Pqrs

Buscamos crecer en nuestro equipo de trabajo y hoy estamos buscando ASESORES DE SERVICIO AL CLIENTE FUNCIONES Servicio al cliente, soporte primer nivel, fac...


Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Customer Experience Coordinator

Detalles de la oferta

As a Customer Experience Coordinator you will: Collect and organize customer feedback through various communications channels, reviews, and social media. Analyze customer feedback to create reports related to customers' friction points and suggest proper solutions. Ensure that feedback is categorized, prioritized, and shared with relevant departments for action. Reproduce issues reported by our customers, analyze, communicate, and follow up on key findings with various stakeholders. Work closely with other divisions/teams to resolve customer pain points in an efficient way. Proactively identify improvement areas to enhance customer experience and operational efficiency. Identify pain points in current internal processes, products, and tools and initiate solutions and process refinements. Work as a project officer in order to deliver specific tasks assigned. Monitor competitive landscape, identify pain points, and areas for improvements. Ideal background Relevant professional experience. Excellent command of the English language, both verbal & written. Prior experience in the online gaming industry will be considered a strong asset. #J-18808-Ljbffr


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-12-24T03:30:39.635Z