**About NCR**
NCR Corporation (NYSE: NCR) is a leading software
- and services-led enterprise provider in the financial, retail and hospitality industries.
NCR is headquartered in Atlanta, Georgia, with 36,000 employees globally.
NCR is a trademark of NCR Corporation in the United States and other countries.
**Título: Customer Engineer (Bogotá)**
**Ubicación**:Bogotá, Colombia**
Posición de nível básico que requiere poca o ninguna experiência en el trabajo de mantenimiento.
En este nível, el técnico debe ser capaz de representar profesionalmente a NCR, resolver problemas sencillos, organizar y planear de manera efectiva su tiempo y saber cuándo y a quien escalar un problema mayor.
Es entrenado para ejecutar rutinas y procedimientos estandarizados de servicio técnico y atención al cliente, como:
- Rutinas de diagnóstico básicas, reparaciones sencillas y cambios de algunos módulos
- Revisión de conexiones, condiciones eléctricas y ambientales de operación de los equipos
- Ejecutar pruebas de funcionamiento de los equipos
- Colocación de suministros y solución de atascos de papel
- Restablecimiento de la operación normal de las máquinas
- Reportar oportuna y detalladamente los problemas encontrados y las acciones tomadas
**Calificaciones Básicas**:
- Bachiller con al menos un año de estudios en mantenimiento de computadores, electricidad/electrónica y/o sistemas
- Buenos conocimientos de tecnología de PC y de sistema operativo Windows 7
- No se requiere experiência previa
- Disponibilidad para moverse permanentemente dentro y fuera de la ciudad, trabajar algunos fines de semana y ocasionalmente en horarios extendidos
- Buenas habilidades de comunicación interpersonal, orientación al servicio, trabajo en equipo y estabilidad emocional
- Licencia de conducir (motocicleta)
Offers of employment are conditional upon passage of screening criteria applicable to the job.
**EEO Statement**Integrated into our shared values is NCR's commitment to diversity and equal employment opportunity.
All qualified applicants will receive consideration for employment without regard to sex, age, race, color, creed, religion, national origin, disability, sexual orientation, gender identity, veteran status, military service, genetic information, or any other characteristic or conduct protected by law.
NCR is committed to being a globally inclusive company where all people are treated fairly, recognized for their individuality, promoted based on performance and encouraged to strive to reach their full potential.
We believe in understanding and respecting differences among all people.
Every individual at NCR has an ongoing responsibility to respect and support a globally diverse environment.
**Statement to Third Party Agencies**To ALL recruitment agencies: NCR only accepts resumes from agencies on the NCR preferred supplier list.
Please do not forward resumes to our applicant tracking system, NCR employees, or any NCR facility.
NCR is not responsible for any fees or charges associated with unsolicited resumes.