Call Center Customer Service Telephone Interpreter - Inglesavanzado – Remote

Detalles de la oferta

Job Description A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews.
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above Requirements: • Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace.
Additional information:Employment type: Full-time


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Customer Service Representative

Únete a la mejor empresa en crecimiento con un ambiente totalmente diferente, lleno de nuevas experiências y oportunidades. NO SOMOS UN CALL CENTER! En esta ...


Solvo Global - Antioquia

Publicado a month ago

Mesero.A Para Ebéjico 1626367252.2

**Descripción empresa**: El Servicio de Empleo operado por Comfama es la plataforma que conecta a las personas con las empresas que ofrecen oportunidades lab...


Servicio De Empleo Comfama - Antioquia

Publicado a month ago

Front Office Manager - So/ Sotogrande

Descripción de la empresa SO/ Sotogrande es un homenaje a la moda, el diseño, la gastronomía y el golf en la costa andaluza. Rodeado de verdes colinas y vall...


Accor - Antioquia

Publicado a month ago

Ambulatory Care Coordinator

Third Way Health ( ) helps medical practices and healthcare organizations across the United States to improve the patient experience while reducing the admin...


Third Way Health, Inc. - Antioquia

Publicado a month ago

Built at: 2025-01-14T16:13:31.557Z