Call Center Customer Service Telephone Interpreter - Ingles Avanzado – Remote

Detalles de la oferta

Job Description
A customer service interpreter handles many types of different calls, including but not limited to: 911 emergencies, accident reports, insurance claims and government program interviews. 
Technical Skills:• High school graduate• English Level: 90% or above
Requirements:
• Demonstrate professional behavior at all times.• Advanced English – level C1 or higher.• High speed internet access with a minimum of 10 MBS.• Access to a quiet workspace.
Additional information:Employment type: Full-time


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Cajero Servicio Al Cliente

Cadena de restaurantes multinacional requiere un Líder para su centro de postres, esta persona debe involucrarse en todas las actividades del local Debe ser ...


Caja De Compensación Familiar Cafam - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Recepcionista

¡Únete a nuestro equipo como Recepcionista y/o Promotora de Ventas! En nuestra empresa estamos buscando una persona altamente motivada y con experiencia en s...


Smart Fit Colombia - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Customer Service Representative - The Garden - Cali South

About TaskUs: TaskUs is a provider of outsourced digital services and next-generation customer experience to fast-growing technology companies, helping its c...


Taskus - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Temporada / Asesores De Servicio / Cali

Muchas gracias por tu interés en hacer parte de nuestro equipo. Si cumples con los siguientes requisitos, te invitamos a ingresar tu correo electrónico y dar...


Wajaca - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-22T06:58:26.334Z