Call Center Agent (Colombia)

Detalles de la oferta

The Call Center Agent will be answering inbound calls, converting them to leads, and later to towing jobs. DUTIES AND RESPONSIBILITIES: Responsible for managing a whole lot of incoming and outgoing calls in the operations. Identify the needs of clients and find solutions to them. Answer inbound calls, converting them to leads, and later to towing jobs. WORKING CONDITIONS: Remote Shift-based — in a Call Center that works 24/7. Pacific Time Zone Requirements TECHNICAL & PHYSICAL REQUIREMENTS: High-speed and stable internet connection A modern laptop/desktop with a working headset and mic (Minimum of I-5 generation 10 for processor and 12GB RAM) Note: This is an important requirement; if you don't have the minimum requirements, you won't be able to proceed with your application. Super important — a quiet place to work, without any background noises. Power backup and internet backup are a MUST. #J-18808-Ljbffr


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Agente De Reservas De Viaje

**¡ÚNETE A NUESTRO EQUIPO! BILINGUAL ADVISOR EN MEDELLÍN** **¿Te encanta brindar un servicio excepcional y quieres ser parte de nuestro equipo dinámico? ¡Es...


Desde Solvo Global - Colombia

Publicado a month ago

Atención Al Cliente

Buscamos personal proactivo, con muy buena actitud, puntual, respuetuoso, con bases y conocimiento en atención al cliente, en preparación de bebidas. que qui...


Desde Lavato Laundry & Brunch - Colombia

Publicado a month ago

Mesera Cajera

Se solicita cajera con funciones de mesera con o sin experiência, dispuesta a aprender cada dia, entre sus funciones se puede encontrar: Realizar apertura o ...


Desde Hyp Comidas Rapidas - Colombia

Publicado a month ago

Asesor Call Center

Gran Oportunidad para ti Call center ubicado en la ciudad de Medellín en el sector el poblado requiere jóvenes con ganas de iniciar su vida laboral con o si...


Desde One Contact Internacional S.A.S - Colombia

Publicado a month ago

Built at: 2024-10-31T02:53:13.263Z