Asistente De Soporte Comercial Sme

Detalles de la oferta

Company Description Experian is a global data and technology company, powering opportunities for people and businesses around the world. We help to redefine lending practices, uncover and prevent fraud, simplify healthcare, create marketing solutions, and gain deeper insights into the automotive market, all using our unique combination of data, analytics and software. We also assist millions of people to realize their financial goals and help them save time and money.

We operate across a range of markets, from financial services to healthcare, automotive, agribusiness, insurance, and many more industry segments.

We invest in people and new advanced technologies to unlock the power of data. As a FTSE 100 Index company listed on the London Stock Exchange (EXPN), we have a team of 22,500 people across 32 countries. Our corporate headquarters are in Dublin, Ireland. Learn more at experianplc.com.

Job Description

Propósito del cargo:

Garantizar la calidad y veracidad de la información suministrada por los suscriptores a través de controles que permitan detectar puntos de fraude.
Velar conforme a las políticas establecidas de la compañía el procesamiento y atención de las solicitudes
Optimizar la productividad y tiempos de procesamiento.
Identificación de oportunidades de mejora para cada uno de los procesos asignados.
Excelente habilidad para trabajar en equipo y colaborar con otros.
Habilidad para comunicarse efectivamente con diferentes áreas y niveles de la organización.
Disponibilidad tiempo cuando se requiera

Entregables:

Informes de gestión diarios en el procesamiento de vinculaciones
Informes de gestión diarios en el procesamiento de solicitudes cliente externo
Ejecución novedades

Responsabilidades del cargo:

Analizar y gestionar los requerimientos de vinculaciones cliente nuevo
Análisis y mitigación de riesgo teniendo como lineamiento la política de la compañía
Analizar y gestionar los requerimientos cliente Existente
Revisar los procesos de negocio y las políticas de la empresa para ayudar a mejorar los procesos.
Comunicación y orientación al cliente Externo

Qualifications

Qualifications

Experiencia:

2 años de experiencia en área de servicio al cliente, análisis de información, Manejo de bases de datos.

Conocimientos técnicos requeridos:

Manejo de Bases de Datos, CRM (Salesforce) • Excel • Power Point
Destreza en el análisis de información
Servicio al cliente

Additional Information

Our uniqueness is that we truly celebrate yours. Experian's culture and people are key differentiators. We take our people agenda very seriously and focus on what truly matters; DEI, work/life balance, development, authenticity, engagement, collaboration, wellness, reward & recognition, volunteering... the list goes on. Experian's strong people first approach is award winning; Great Place To Work™ in 24 countries, FORTUNE Best Companies to work and Glassdoor Best Places to Work (globally 4.4 Stars) to name a few. Check out Experian Life on social or our Careers Site to understand why.

Experian is proud to be an Equal Opportunity and Affirmative Action employer. Innovation is a critical part of Experian's DNA and practices, and our diverse workforce drives our success. Everyone can succeed at Experian and bring their whole self to work, irrespective of their gender, ethnicity, religion, colour, sexuality, physical ability or age. If you have a disability or special need that requires accommodation, please let us know at the earliest opportunity.

Experian Careers - Creating a better tomorrow together

Find out what its like to work for Experian by clicking here


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Smartrecruiters

Requisitos

Application Authentication: Iam

Main Activities / Responsibilities: ? Generation of threat modeling analysis, security requirements and abuse cases for all developments carried out in ADC. ...


Gsb - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Consultor Sap Sd/Mm

VISEO es una consultora multinacional de tecnológica con 20 años de experiência y presencia en 5 continentes. Trabajamos en proyectos Cloud para diversas tec...


Viseo - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Operador@ Medios Tecnologicos- Central Operaciones

Me permito informarles que la empresa Risk Solutions Group en el momento se encuentra adelantando proceso de selección para operadores de medios tecnológicos...


Risk Solutions Group Ltda - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Analista De Infraestructura

mportante empresa del sector de las telecomunicaciones busca Analista Noc, será responsable de: - Monitorizar el estado de la red y los sistemas de TI para ...


Hablame Colombia Sa Esp - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Built at: 2024-11-12T08:53:19.062Z