Agente De Servicio Cfm (Community And Feedback Mechanism)

Agente De Servicio Cfm (Community And Feedback Mechanism)
Empresa:

World Food Programme


Detalles de la oferta

Agente de servicio CFM (Community and feedback mechanism) Apply remote type: Fully Present locations: Bogota, Colombia, The Republic Of time type: Full time posted on: Posted Yesterday job requisition id: JR104688 DEADLINE FOR APPLICATIONS 23 septiembre 2024-23:59-GMT-05:00 Colombia Standard Time (Bogota) WFP celebrates and embraces diversity. It is committed to the principle of equal employment opportunity for all its employees and encourages qualified candidates to apply irrespective of race, colour, national origin, ethnic or social background, genetic information, gender, gender identity and/or expression, sexual orientation, religion or belief, HIV status or disability. ABOUT WFP The World Food Programme is the world's largest humanitarian organization saving lives in emergencies and using food assistance to build a pathway to peace, stability and prosperity, for people recovering from conflict, disasters and the impact of climate change. At WFP, people are at the heart of everything we do and the vision of the future WFP workforce is one of diverse, committed, skilled, and high performing teams, selected on merit, operating in a healthy and inclusive work environment, living WFP's values (Integrity, Collaboration, Commitment, Humanity, and Inclusion) and working with partners to save and change the lives of those WFP serves. To learn more about WFP, visit our website: and follow us on social media to keep up with our latest news: YouTube, LinkedIn, Instagram, Facebook, Twitter. WHY JOIN WFP? WFP is a 2020 Nobel Peace Prize Laureate. WFP offers a highly inclusive, diverse, and multicultural working environment. WFP invests in the personal & professional development of its employees through a range of training, accreditation, coaching, mentorship, and other programs as well as through internal mobility opportunities. A career path in WFP provides an exciting opportunity to work across the various country, regional and global offices around the world, and with passionate colleagues who work tirelessly to ensure that effective humanitarian assistance reaches millions of people across the globe. We offer an attractive compensation package (please refer to the Terms and Conditions section of this vacancy announcement). TÍTULO DEL CARGO: Agente de servicio CFM (Community and feedback mechanism) UNIDAD: Monitoreo, Evaluación y Reportes LUGAR DE TRABAJO: Bogotá TIPO DE CONTRATO: Contrato de Servicios (SC) DURACIÓN DEL CONTRATO: 6 meses (posibilidad de extensión) NIVEL: SC2 RESPONSABILIDADES: Recibir solicitudes de información, quejas y comentarios, registro, derivación y cerrar el caso y el estado del consentimiento de manera adecuada, precisa y oportuna manera en la herramienta de gestión de relaciones con el cliente (CRM) de CFM según el consentimiento proporcionado por el usuario de CFM y en línea con los SOP. Apoyar las actividades para la estandarización del Mecanismo CFM de acuerdo con los lineamientos corporativos y establecidos a nivel de la oficina de país en concordancia con el plan de trabajo de la unidad CFM. Aplicar la Guía de Privacidad y Protección de Datos Personales (PDPP) del PMA a todos los aspectos del proceso de flujo de datos, en todas las interacciones con el usuarios. Brindar apoyo en el manejo de información, emisión de alertas y preparar reportes periódicos de rendimiento frente a las labores asignadas. Identificar proactivamente áreas para la mejora de la CFM, incluidas, entre otras, la precisión y la calidad de la información que se compartido con el usuario de CFM, problemas técnicos con el CRM, mejoras en el formulario de admisión de datos y/o actividades de monitoreo remoto. Participar en las sesiones de entrenamiento remoto (o presencial si la evolución del contexto lo permite) en el manejo de herramientas de monitoreo, sistemas corporativos, indicadores de seguridad alimentaria y nutrición, género, protección y otros aspectos relevantes para el desempeño de sus funciones. Apoyar actividades de monitoreo remoto, las mismas incluyen realización de encuestas, verificación y limpieza de bases de datos, consolidación y coordinación de información con Oficinas de campo y unidad de monitoreo a nivel central. Participar en misiones de terreno cuando sea requerido, aplicando las herramientas que se definan para estas actividades y generando los informes requeridos. Apoyar el trabajo de consolidación y análisis de información en coordinación con las oficinas de campo y la unidad de monitoreo y evaluación. Realizar otras funciones según se requiera. REQUISITOS MÍNIMOS REQUERIDOS: Educación: Título profesional en administración de empresas, economía, ingenierías, ingeniería industrial, administración, trabajo social o carreras afines. Experiencia: - Al menos 2 años de experiencia gestionando canales de atención (call center, servicios de atención presencial o chat on line) ó trabajo con comunidades vulnerables o actividades que requieran establecer contacto cercano con beneficiarios de un servicio. - Conocimientos en hojas de cálculo y paquetes de bases de datos. - Conocimientos y habilidades aplicados de gestión de servicios al cliente enfocados en abordar los problemas de usuario. - Excelente atención al cliente y habilidades de comunicación, un trato claro y amable. Actitud, la capacidad de seguir instrucciones, Excelente manejo del tiempo. - Atención demostrada a detalle, sólidas habilidades de IT. - Deseable experiencia en el uso de sistemas de información basados en web, aplicaciones de toma de datos en tiempo real y manejo de plataformas CRM. Idiomas: Fluidez oral y escrita en español deseable conocimientos básicos en inglés. WFP LEADERSHIP FRAMEWORK WFP Leadership Framework guides to the common standards of behavior that guide HOW we work together to accomplish our mission. REASONABLE ACCOMMODATION WFP is dedicated to fostering diversity, equity, and inclusion. Our recruitment process is inclusively crafted to welcome candidates of all backgrounds, celebrating diversity and ensuring a respectful environment for all. NO FEE DISCLAIMER The United Nations does not charge any application, processing, training, interviewing, testing or other fee in connection with the application or recruitment process. REMINDERS BEFORE YOU SUBMIT YOUR APPLICATION We strongly recommend that your profile is accurate, complete, and includes your employment records, academic qualifications, language skills and UN Grade (if applicable). Once your profile is completed, please apply, and submit your application. Please make sure you upload your professional CV in the English language. Only shortlisted candidates will be notified. #J-18808-Ljbffr


Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Agente De Servicio Cfm (Community And Feedback Mechanism)
Empresa:

World Food Programme


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