Agente Call Center

Detalles de la oferta

Se requiere agente call center para realizar el respectivo seguimiento a pacientes desde la ciudad de Bogotá. horarios de 8 am a 5pm de lunes a viernes y los sábados de 8am a 1pm. El salario corresponde de $1.350.000 por contrato de prestación de servicios.
REQUISITOS
- Responsable
- Autónomo
- Excel básico


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Whatjobs_Ppc

Requisitos

Contact Center Agent (Spanish)

About PayU PayU, a leading payment and Fintech company in 50+ high-growth markets throughout Asia, Central and Eastern Europe, Latin America, the Middle East...


Zerog - Ai In Aviation - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Customer Service Specialist - Bogotá On Site Portuguese, English

You're the player we're missing on this TOP Team! We're looking for a Customer Expert. You will be responsible for responding to all customer inquiries and p...


Teleperformance Colombia - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Customer Onboarding Specialist - Mca

Sobre el Rol El Especialista en Servicio al Cliente y Onboarding se encargará de registro de nuevos proveedores, canales y clientes, así como la elaboración ...


Td Synnex - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Senior Customer Success Manager - Latam (M/F/D)

Allow us to introduce ourselves Hello there! We're Appinio, the fastest (and coolest) market research platform. On a mission to make the world a little more ...


Appinio - Bogotá D. C.

Publicado a month ago

Built at: 2024-12-05T02:45:13.381Z