Lo sentimos, la oferta no está disponible,
pero puedes realizar una nueva búsqueda o explorar ofertas similares:

Aeropuerto Cali / Servicios Generales / Con Moto

Importante compañía del sector requiere personal QUE VIVA EN EL NORTE CALI con experiencia de 1 año en limpieza y cafetería para trabajar en Pereira.Disponib...


Sodexo Colombia - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Promotora De Servicio Al Cliente Cali

Se requiere persona con experiência en Atención al cliente, manejo de dinero, mercadeo o ventas. Proactiva, buena presentación personal, buena expresión verb...


Universal De Juegos Y Entretenimiento - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Servicio Al Cliente Con Inglés Avanzado

Contratación: Tiempo Completo Categoría: Atención a Clientes y Ventas Empresa basada en los Estados Unidos busca un executivo telefonico. Las tareas a real...


Planet Young, Llc - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Analista De Servicio Al Cliente Operativo

Conviértete en el o la mejor Analista, construye tu carrera con nosotros y ten la oportunidad de crecer a través de experiencias y gestión de clientes a nive...


Central Truth - Valle del Cauca

Publicado a month ago

Atención Al Cliente Bilingüe (Remote)

Detalles de la oferta

Description:Join our dynamic team as a Customer Service Representative (CSR) and become an integral part of our commitment to delivering exceptional service to our clients. Key requirements:1.
Bi-Lingual Proficiency (English/Spanish)2.
Prior Customer Service Experience3.
Call Center Experience is a plus4.
Excellent phone etiquette5.
Ability to adapt to a fast-paced environment6.
Maintain a call average of at least 8 calls per hour during the initial adaptation period.7.
After the adjustment phase, maintain a minimum of 10 calls per hour. Exceeding the minimum goal is encouraged, and those consistently achieving an average of 11 calls per hour or more, while meeting quality control standards, will have access to our lucrative incentive programs. Benefits:•                     Lucrative Performance Bonuses: Achieve and maintain an outstanding call average of 11 calls per hour or more, coupled with meeting our stringent quality control standards, to unlock generous performance bonuses.•                     Incentive programs for high-performing CSRs: Beyond your rate per hour, our incentive program and monthly bonus recognition program, offers additional financial rewards, ensuring that your hard work is duly acknowledged and rewarded.•                     Opportunities for career growth: Outstanding CSRs may be eligible for fast-track career advancement within our organization, opening doors to exciting new roles and responsibilities.•                     Home office / Remote.Work Schedule and Compensation• Flexible daytime shifts of 6 or 8 hours• From 9am to 5pm EST; Monday to Friday Full-Time Salary: 640usd.Part-Time Salary: 320usd• The hourly rate is $4 per hour (with potential for raises).• Training sessions are paid.Please send resumes in English.
Información adicional:Teletrabajo: 100% presencialTipo de contrato: A tiempo completo


Salario Nominal: A convenir

Fuente: Talent_Ppc

Requisitos

Built at: 2024-11-30T03:50:25.072Z